Czy wiesz, że w DGS istnieje czteroosobowy zespół, który zajmuje się employer brandingiem? Obecnie poszukujemy piątego elementu, brakującego ogniwa, które wprowadzi nasze działania na kolejny tym razem digitalowy poziom. Tymczasem, poznajcie Łukasza, Kasię, Wojtka i Magdę, którzy na co dzień dbają komunikację wewnętrzną i zewnętrzny wizerunek DGS.
Po pracy gramy na konsoli, na perkusji, oglądamy filmy i lubimy planszówki
Łukasz, praktykant
Employer branding jest jak praca w nowoczesnej restauracji. Cały czas szukasz nowych smaków i rozwiązań. Próbujesz wielu rzeczy, aby stworzyć arcydzieło. Gusta i wymagania ulegają zmianie, dlatego nasza praca odkrywa przed nami codziennie coś nowego. Prawdziwy kucharz musi znać podstawy każdej kuchni, aby móc ciągle zaskakiwać. Tak samo w EB. Nasza praca nie jest zbiorem zamkniętych umiejętności, a ciągłym rozwojem.
Organizujemy eventy
Kasia, starszy specjalista ds. EB i komunikacji
Dla mnie employer branding jest obszarem, w który w dzisiejszych czasach trzeba inwestować, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych kandydatów. Mamy rynek pracownika, więc pracodawcy muszą zwrócić na siebie uwagę. Jest to również świetna okazja do wdrażania kreatywnych rozwiązań, nowego podejścia i testowania pomysłów.
Bierzemy udział w targach pracy
Wojtek, młodszy specjalista ds. EB i komunikacji
Czym jest EB? – to jedno z tych pytań, na które nie ma konkretnej odpowiedzi. W skrócie można powiedzieć, że jest to dbanie o wizerunek pracodawcy, zatem praca z reklamą, social mediami i nowymi trendami. Jednak jest to znacznie więcej. To kreatywne i projektowe podejście, szukanie innowacji, próbowanie nowych sposobów na dotarcie do odbiorców, badanie rynku, bieżące reagowanie w nagłych potrzebach, praca zespołowa, dużo śmiechu, wspólnych spotkań i poznawania nowego. Jeśli nie lubisz monotonii i potrzebujesz miejsca, gdzie możesz wprowadzać w życie swoje pomysły – warto zainteresować się EB.
Integrujemy się m.in. podczas firmowego pikniku
Magda, manager ds. EB i komunikacji
Przy obecnym rynku pracy, kiedy bezrobocie w Szczecinie wynosi ok. 2,5 %, employer branding jest nie tylko koniecznością, ale też ekscytującą przygodą. To stosunkowo młoda dziedzina, która ze względu na potrzeby pracodawców rozwija się w ostatnim czasie w tempie rollecoastera. Łącząc na co dzień marketing z HR, social media z PR, grafikę z analityką, copywriting z wystąpieniami publicznymi, planowanie eventów z zarządzaniem zespołem, czuję, że EB daje w zasadzie nieograniczone możliwości.
Zdobywamy nagrody. Tutaj EB stars za najlepszą stronę kariery w Polsce
Jeśli to wszystko brzmi dla Ciebie równie ciekawie, jak dla nas – aplikuj do naszego zespołu. Więcej informacji znajdziesz w naszym ogłoszeniu: https://www.dgs.pl/oferty-pracy/specjalista-ds-digital-marketingu-i-employer-brandingu.
...i jeszcze przyjaźnimy się z Pieskiem DGS-kiem;)