Nagrodę główną Employer Branding Excellence Award w kategorii strona internetowa otrzymał DGS za stronę www.dgs.pl. To już trzecie wyróżnienie za naszą witrynę.
Podczas tegorocznej gali konkursu Employer Branding Excellence Awards 2019 zostały wręczone nagrody dla pracodawców, którzy prowadzili najlepsze działania employer brandingowe w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrody i wyróżnienia były przyznawane w siedmiu kategoriach. DGS został doceniony za stronę internetową.
- To już trzecia nagroda za www.dgs.pl. Każda z nich potwierdza, że dzięki zaangażowaniu pracowników można stworzyć coś wyjątkowego. DGS otrzymał główną statuetkę w swojej kategorii, podczas gdy wyróżnienia za inne strony karierowe trafiły do znanych marek takich jak Danone, Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka oraz Aviva – mówi Magdalena Rutka, employer branding & communication manager. Wśród liderów innych kategorii konkursowych znalazły się m.in. takie firmy jak: Empik, IKEA, Mc Donald’s czy Toyota.
- W tym roku do konkursu wpłynęło 150 zgłoszeń. Warto podkreślić, że mamy coraz więcej dobrych kampanii i działań employer brandingowych, i że coraz więcej firm angażuje się w budowanie marki pracodawcy, co jest bardzo pozytywnym zjawiskiem – mówi Julia Bojanowska specjalista ds. komunikacji i EB z HRM Institute.
Ideą konkursu organizowanego przez HRM Institute jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych. Nagrody zostały rozdane już po raz ósmy. Do zwycięzców trafiły statuetki łucznika, specjalnie zaprojektowane i ręcznie wykonane na tę okazję.
- To dzięki naszym pracownikom udało nam się stworzyć stronę, która przyciąga nowych kandydatów. Wszystkim zaangażowanym w pracę nad www.dgs.pl serdecznie dziękujemy oraz zachęcamy do odwiedzania naszego bloga – mówi Magdalena Rutka.