Niedawno zdaliśmy relację o inauguracji działalności polskiego teamu EPOS, która odbyła się 23 czerwca, przy udziale części zespołu duńskiego. Czas teraz na przybliżenie marki oraz jej historii.
EPOS - to brzmi epicko!
Nazwa marki pochodzi od greckiego słowa έπος - epos, oznaczającego przede wszystkim słowo, ale również i epopeję, poemat heroiczny o podniosłym znaczeniu. Nazwa nie jest przypadkowa i odzwierciedla zaangażowanie firmy w tworzenie rozwiązań, które umożliwiają najlepszą komunikację.
Hasłem rozpoznawczym EPOS jest Power of Audio™ czyli „Moc Dźwięku”, które nota bene zostało oznaczone znakiem towarowym. Jest to zwrot, który w swojej prostocie zawiera tak naprawdę sedno przekazu marki - to, jaką moc i jakość mają dźwięki ma istotny wpływ na wiele aspektów naszego życia - czy to rozrywki, pracy, czy interakcji międzyludzkich.
Historia
W 2018 roku Demant A/S i Seinnheiser electronic GmbH & Co. KG ogłosiły zakończenie wspólnego przedsięwzięcia pod nazwą Sennheiser Communications, kiedy to postanowiono, iż segmenty biznesowe rozwiązań dla przedsiębiorstw i zestawów słuchawkowych dla gier ewoluować będą jako nowa niezależna firma EPOS, będąc częścią Grupy Demant.
EPOS łączy ugruntowaną wiedzę z przyszłościową technologią, aby przenieść historię doskonałego dźwięku na wyższy poziom, opierając się tym samym na dwoistości przeszłości i przyszłości.
Zdobywamy uznanie
EPOS bardzo szybko zdobywa czołową pozycję na rynku rozwiązań audio. Już teraz może pochwalić się znaczącymi osiągnięciami.
W maju tego roku EPOS rozszerzył swoją współpracę z zespołem Formuły 1 Aston Martin Cognizant o dział sprzętu do gier premium.
EPOS został również wyróżniony nagrodą Global Competitve Strategy Leadership Awards 2021 przez firmę badawczo-konsultingową Frost&Sullivan, na podstawie niedawnej analizy globalnego rynku profesjonalnych zestawów słuchawkowych.
Decyzja o wyróżnieniu została umotywowana tym, iż EPOS wykazuje bardzo szybki wzrost reputacji doskonałości i reakcji na zmieniające się oczekiwania klientów.
Mimo, iż EPOS jest stosunkowo młodą marką, rozwija się niezwykle dynamicznie i, jak twierdzi chociażby zespół w Szczecinie, dopiero się rozkręca!