Treningi i szkolenia dla wewnętrznych i zewnętrznych klientów dotyczące wszelkich procesów produkcyjnych to nasza codzienność. Nadążając za zmieniającą się rzeczywistością dopasowujemy się i robimy wszystko, aby stworzyć jak najwięcej możliwości wsparcia treningowego.
W tym celu połączyliśmy trzy międzynarodowe zespoły w jedną ‘społeczność’, dając tym samym możliwość jeszcze większego zaangażowania lokalnym trenerom. To wspaniały zespół składający się z ponad 40 trenerów z Polski, Australii i Meksyku. Wewnątrz grupy jest trzech lokalnych koordynatorów oraz kilku master trenerów, którzy mają wieloletnie doświadczenie i są „mistrzami” w prowadzeniu treningów. Przed zmianą nasz zespół składał się zaledwie z pięciu osób.
Jako zespół określiliśmy wspólną misję oraz wizję:
Misja:
Przekazujemy swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić wysokiej jakości szkolenia we wszystkich aspektach naszych procesów produkcyjnych.
Jesteśmy bardzo zaangażowani w zapewnienie wszelkich niezbędnych szkoleń i wsparcia, a także dzielimy się wiedzą ze wszystkimi naszymi klientami, aby z powodzeniem osiągać światowe standardy Demant.
Wizja:
Zjednoczenie społeczności szkoleniowej jako silnego ramienia William Demant, poprzez ciągłe poszukiwanie sposobów kultywowania, ulepszania i znajdowania nowych metod szkoleniowych, aby trening był nie tylko źródłem wiedzy potrzebnej do osiągnięcia celów, lecz także przyjemnym wydarzeniem.
Dzielimy się doświadczeniami, wspieramy wzajemnie we wszystkich tematach związanych z treningami, jakością naszych produktów, projektami itd. W przeszłości mieliśmy możliwość spotykania się z naszym klientami, w związku z czym dużo czasu spędzaliśmy podróżując dookoła świata, bądź zapraszaliśmy klientów do naszej firmy. Zanim covid-19 uniemożliwił nam wyjazdy, udało się zaangażować 2 pierwszych lokalnych trenerów w szkolenia dla klientów eksportowych w Grecji oraz na Węgrzech. Ostatni rok postawił nas przed ogromnym wyzwaniem przeprowadzania szkoleń w formie on-line i to nie tylko dla już nam znanych i doświadczonych klientów, ale również dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją podróż z produktami Demant. W tej nowej rzeczywistości lokalni trenerzy od początku byli angażowani we wszystkie aktywności związane z treningami, takimi jak: przygotowanie, wprowadzenie, trening i podsumowania.
Pomimo tych turbulencji, wszystko nam się udaje, a jednocześnie jesteśmy świadomi, że nadal są obszary, w których możemy coś usprawnić. Wciąż chcemy się rozwijać i być najlepszymi trenerami. Oczywiście tęsknimy za naszymi klientami i z niecierpliwością czekamy na następne treningi „face-to-face”, kiedy będziemy mogli się spotkać osobiście. Wiemy również, że w przyszłości będziemy w stanie podzielić nasze aktywności treningowe pomiędzy szkoleniami on-line a „face-to-face”, co pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze.
Krótkie podsumowanie po 12-miesięcznym okresie prowadzenia szkoleń on-line:
• Przeprowadziliśmy 18 treningów on-line - prawie każdy z nich wymagał kilku całodniowych sesji
• Wprowadziliśmy, przeszkoliliśmy i wciąż wspieramy dwóch nowych klientów z Indii oraz Kolumbii (wraz ze wsparciem trenerów z USA)
• Obecnie jesteśmy zaangażowani w 6 kolejnych treningów on-line
• Więcej aktywności szkoleniowych przed nami
• Zaprosiliśmy do swojej społeczności kolejną grupę bardzo doświadczonych trenerów – czekamy na ich odpowiedź, więc trzymajcie kciuki 😊.
Otrzymujemy wiele pozytywnych i rozwojowych informacji zwrotnych od przeszkolonych klientów, którzy nie spodziewali się, że szkolenia on-line mogą być przeprowadzone w tak efektywny sposób.
Jestem dumna z możliwości bycia częścią tego zespołu. Wszyscy trenerzy są bardzo profesjonalni, skupieni na wspieraniu klientów w tych trudnych czasach, elastyczni, otwarci na nowe możliwości i całkowicie zaangażowani w budowanie dobrych relacji.