Nagrodę główną Employer Branding Kreator w kategorii: „Najlepsza zakładka kariery” otrzymał DGS za stronę www.dgs.pl.
Konkurs EB Kreator organizowany był po raz piąty. Jury składające się z ekspertów z dziedziny HR, EB, PR, Social Media oraz marketingu oceniało blisko 150 zgłoszeń z 80 firm z całej Polski i przyznawało nagrody i nominacje w 7 kategoriach. DGS został doceniony za projekt strony internetowej, która swoją premierę miała w kwietniu 2018.
Debata jurorów podczas finałowej gali
- Ogromnie się cieszymy z tego sukcesu. Znaleźliśmy się w gronie wyróżnionych razem ze znanymi markami takimi jak IKEA, McDonald’s czy Lidl – mówi Magdalena Rutka, employer branding & communication manager.
Wyróżnieni i nagrodzeni we wszystkich kategoriach
To już druga nagroda dla DGS za stronę internetową. Pierwszą była statuetka EB Stars. – W obu przypadkach jury doceniło autentyczny przekaz i prawdziwe zaangażowanie pracowników. W powstawaniu naszej witryny wzięło udział blisko 400 osób, które pojawiły się na ponad 20 filmach, 150 zdjęciach oraz panoramach tworzących wirtualne wycieczki. Razem z nami testowały stronę, tworzyły teksty i oceniały grafiki – mówi Magdalena Rutka.
W ciągu pierwszego miesiąca od premiery liczba odsłon nowej strony internetowej wzrosła pięciokrotnie w porównaniu do liczby odsłon poprzedniej witryny. - Tak duży wzrost był spowodowany również faktem, że strona została bardzo pozytywnie przyjęta przez samych pracowników, którzy chętnie ją udostępniali na swoich prywatnych profilach w portalach społecznościowych – mówi Magdalena Rutka.
Reprezentacja zespołu EB odbiera nagrodę
Po go-live strony, kolejnym krokiem było powołanie zespołu blogerów i stworzenie firmowego bloga. Obecnie w każdą środę pojawia się nowy artykuł pisany przez pracowników DGS. – Newsy, ciekawostki z życia firmy, a także teksty specjalistyczne są dostępne na www.dgs.pl/blog. Zapraszamy do regularnego czytania naszych tekstów. Wszystkim zaangażowanym w pracę nad www.dgs.pl serdecznie dziękujemy – mówi Magdalena Rutka.