Nagrodę główną Employer Branding Stars w kategorii: „Najlepsza strona kariery” otrzymał DGS za stronę www.dgs.pl.
Konkurs Employer Branding Stars organizowany był po raz dziewiąty. Jury składające się z ekspertów z dziedziny HR, EB, PR, Social Media oraz marketingu oceniało ponad 70 zgłoszeń z 50 firm z całej Polski i przyznawało nagrody i wyróżnienia w 7 kategoriach. DGS został doceniony za projekt strony internetowej, która swoją premierę miała w kwietniu.
- Ogromnie się cieszymy z tego sukcesu. EB Stars jest najbardziej prestiżowym polskim konkursem employer brandingowym. Znaleźliśmy się w gronie wyróżnionych razem ze znanymi markami takimi jak VW, Mc Donald’s czy Leroy Merlin – mówi Magdalena Rutka, employer branding & communication manager.
Strona www.dgs.pl powstawała z myślą o potencjalnym kandydacie szukającym pracy. – Nie mamy marki konsumenckiej, a zatem nasza cała strona jest stroną karierową. Chcieliśmy zaprezentować w przyjazny sposób proces rekrutacji i oferty pracy, a także pokazać, że nasza firma daje szerokie możliwości rozwoju w różnych działach – mówi Magdalena Rutka.
Jury doceniło autentyczność strony www.dgs.pl, w powstawaniu której brało udział blisko 400 osób. – Nasi pracownicy wystąpili w ponad 20 filmach, pojawili się na blisko 150 zdjęciach oraz panoramach tworzących wirtualne wycieczki. Razem z nami testowali stronę, tworzyli teksty i oceniali grafiki. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w pracę nad www.dgs.pl i zapraszamy do odwiedzenia witryny – mówi Magdalena Rutka.