Rośniemy w siłę
Przede wszystkim w 2022 roku zespół EPOS powiększył się o trzy nowe osoby: dwie z nich zasiliły szeregi zespołu Customer Service, a trzecią osobą, która wzbogaciła naszą załogę, jest Piotr, dotychczas wieloletni pracownik Demant, który podjął się przeprowadzenia kilku bardzo ciekawych projektów w EPOS, w tym stworzenia hubu dystrybucyjnego w Chinach. Jednak o tym projekcie opowiem bardziej szczegółowo już niebawem, gdyż to temat na osobny artykuł - stay tuned! 😊
Pniemy się w górę i poszerzamy kompetencje
Członkowie naszego zespołu świetnie radzą sobie z powierzonymi zadaniami. Na tyle dobrze, że niektórzy z nich awansowali na wyższe stanowiska, jak na przykład Błażej, który niedawno objął stanowisko Process Quality Managera i koordynował audyt zakończony sukcesem. Poszerzamy również swoje kompetencje, przejmując dodatkowe funkcje – dobrze obrazuje to mój przykład, gdyż na co dzień pracuję w zespole Customer Service, ale od niedawna zajmuję się także obszarem związanym z Master Data Controlling. Team Customer Service również wkroczył na ciekawą ścieżkę, zapewniając wsparcie działowi Finansów w analizie fakturowania na jednej z platform sprzedażowych.
Bierzemy aktywny udział w promowaniu marki
W czerwcu nasza koleżanka Alisa brała udział w World ATM Congress w Madrycie – największej na świecie międzynarodowej wystawie i konferencji dotyczącej zarządzania ruchem lotniczym, gdzie EPOS miał okazję pokazać swoje urządzenia z segmentu ATC (Air Traffic Control). Była to okazja nie tylko do promowania marki, ale również do zacieśnienia istniejących i nawiązania nowych kontaktów, jako że w konferencji tej brali udział członkowie EPOS ATC z całego świata, na co dzień współpracujący ze sobą ściśle online.
Również w czerwcu odbył się bieg NCDC Business Race, w którym po raz pierwszy wzięliśmy udział jako zespół pod wszystko mówiącą nazwą „Epicki Trucht”. Co ciekawe, był to pierwszy zorganizowany bieg, w którym wzięliśmy udział, a wcześniej żadne z nas nie było tak naprawdę z bieganiem za pan brat. Jednak tego dnia wszystko się zmieniło i był to początek nowej, epickiej przygody prowadzącej do regularnych treningów, kolejnych biegów zorganizowanych i szeroko pojętej poprawy kondycji fizycznej.
Usprawniamy procesy
Od początku istnienia zespołu EPOS braliśmy czynny udział we wprowadzeniu aż 4 automatyzacji procesów związanych z przyjmowaniem i przetwarzaniem zamówień, systemowym procesowaniem zwrotów, i raportowaniem związanym ze sprzedażą produktów EPOS na platformach sprzedażowych, jak i monitorowaniem różnych aspektów finansowych z tym związanych. Demantowy Team RPA (Patrycja, Mateusz – pozdrawiamy! 😊 ) jak zawsze wsparł nas ogromną wiedzą i doświadczeniem, a swoimi umiejętnościami sprawił, że to wszystko, co sobie wyobraziliśmy i zaplanowaliśmy, zostało wcielone w życie.
Jesteśmy silni poprzez różnorodność
Z racji tego, że w szczecińskim zespole EPOS pracują osoby na co dzień zajmujące się wieloma różnymi dziedzinami, jak wspomniane już Customer Service, Process Quality, czy też Compliance, a od niedawna Master Data, toteż współpracujemy z różnymi zespołami z siedziby głównej EPOS w Ballerup (Dania). Rok 2022 obfitował zatem w owocne delegacje i odwiedziny naszych Kolegów i Koleżanek, podczas których mieliśmy możliwość rozmowy, poznania się lepiej, ujednolicenia procesów i podzielenia się swoimi spostrzeżeniami i obserwacjami. Przede wszystkim rok 2022 pokazał nam, że jesteśmy silni, mimo wielu niesprzyjających okoliczności, jesteśmy zdeterminowani, aby swoją pracą wzmacniać EPOS jako firmę i markę. 2023 rok jest dopiero trzecim rokiem działalności szczecińskiego zespołu EPOS i jedno jest pewne: DOPIERO SIĘ ROZKRĘCAMY! :)
Jeśli chcesz stać się częścią naszego zespołu, zachęcamy do sprawdzenia zakładki Oferty pracy na polskiej stronie Demant. Wakaty związane ze współpracą z nami posiadają dopisek (EPOS).